top of page
Zoeken

niet de Veluwe....

....maar het noorden van de Golan!

De winter is hier. (in het rode blokje: hachoref kan). Met שלג בצפת, (sjeleg betsfat) , sneeuw in Tsfad dus, en nog veel meer winterse perikelen, zoals overstromingen in de woestijn.

En ja,....wilde zwijnen... חזירי בר (chazire bar)

שבת שלום!


 
 
 

Recente blogposts

Alles weergeven
Voorlopig blogpauze

Beste lezers, קוראים יקרים Zoals jullie inmiddels weten en gezien hebben, kan ik geen afbeeldingen meer delen. Dit is nog niet opgelost. Maar iets delen van wat ik gezien had, die afgelopen dagen, was

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page