top of page
Zoeken

een nieuw begin

...dat voelt zo aan het begin van het nieuwe jaar. Maar ook een "opnieuw wakker worden" van de Hermon, waar na lange tijd weer toeristen welkom zijn. En er ligt ook nog een flink pak sneeuw! Gratis toegang bovendien, het zorgt voor lange files. De indrukwekkende watervallen in het noorden trekken ook veel bezoekers..

Het filmpje (heel mooi, met ondertitels, vertaaloefening!) eindigt veelzeggend: tachzor gam hatikvah...ook de hoop zal terugkomen..



Hoop, dat is een mooie wens voor 2026, ik wens het aan alle lezers, in alle opzichten!

Nog twee dingen die ik tegenkwam: de mooie nieuwjaarswens van Elal en...wij hebben ook winter natuurlijk!



 
 
 

Recente blogposts

Alles weergeven
Voorlopig blogpauze

Beste lezers, קוראים יקרים Zoals jullie inmiddels weten en gezien hebben, kan ik geen afbeeldingen meer delen. Dit is nog niet opgelost. Maar iets delen van wat ik gezien had, die afgelopen dagen, was

 
 
 

Opmerkingen


bottom of page